PALAUTUSEHDOT

PALAUTUKSET JA VAIHDOT
Ilmainen Vaihto- & Palautusoikeus

 

LOULOU.FI -ssä on 30 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautus- ja vaihto-oikeus koskee käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotepakkauksen voi avata tutkiakseen tavaraa, menettämättä palautus-/vaihto-oikeutta. Tuotetta ei kuitenkaan voi ottaa käyttöön. (Älä sovita setteihin kuuluvia alushousuja, jos niihin sellaiset kuuluu.) Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Pakkauksissa ja tuotteissa olevat tuotemerkit/-tarrat tulee olla paikoillaan, tuotteen tulee olla käyttämätön, puhdas, ehjä ja pesemätön! Jalkineita sovitetaan puhtaaseen jalkaan, puhtaalla alustalla, niin että kengät eivät likaannu ja niiden pohjat pysyvät moitteettomina. Kengistä EI saa poistaa valmistajan kokomerkintöjä tai muita logoja/materiaalimerkintöjä.
Vaihto- ja palautusoikeus EI KOSKE seuraavia tuoteryhmiä: Alushousut, bodyt, tasselit, sukat ja sukkahousut, lukuunottamatta avaamattomia paketteja.
Jos poikkeustapauksessa hyväksymme myyntikelvottoman, puutteellisen tai palautusajan ylittävän tuotteen palautuksen, veloitamme kuluina aina vähintään 25% tuotteen hinnasta. Veloitus tehdään alkuperäiseen tilaukseen valitun maksutavan mukaisesti.

Osoite asiakaspalautuksille Matkahuollon kautta on :
BOUTIQUE LOULOU
PL 35,
02211 ESPOO.
Sopimustunnus 9521106.

Palautus on sinulle ilmainen, kun käytät tarjoamaamme Matkahuollon asiakaspalautusta. Jos et käytä tarjoamaamme mahdollisuutta kuluttomaan asiakaspalautukseen, vaan maksat palautuksen kulut itse, emme korvaa näitä postikuluja jälkikäteen.

Pienet palautukset (sukka, yksi yöasu jne.) voi lähettää asiakaspalautuskirjeenä. Isommat palautukset (mm. kengät) tulee lähettää AINA pakettina!
Pidäthän saamasi lähetystunnuksen tallessa siihen saakka, että palautuksesi on käsitelty.
Palautukset tilauksesta tulee lähettää aina yhtenä asiakaspalautuslähetyksenä, ellei asiakas ja kauppias ole etukäteen muuta sopineet. (pl. mahdolliset jälkitoimitukset ja niiden palautukset). Mikäli asiakas tekee yhteen tilaukseen useita palautuksia, veloitamme ylimääräisten palautuksien kulut asiakkaalta täysimääräisinä.
Palautusta tehdessäsi, pakkaathan lähetyksen niin hyvin, että palautettava tuote ei kuljetuksen aikana vahingoidu. Huomioithan myös sulkea kuoren/teipata paketin niin hyvin kiinni, että palautettava tuote pysyy matkassa mukana! Asiakkaana vastaat mahdollisista palautuksen aikaisista kuljetusvahingoista, jos ne johtuvat tuotteen puutteellisesta pakkaamisesta.
Vaihdettaessa tuotetta saman tuotteen eri kokoon tai väriin, yksi koon tai värin vaihto/tilaus on kuluton). Mikäli tilaukselle tulee useampia vaihtoja, vastaa asiakas niistä koituvista postikuluista itse. Vaihdettaessa kokonaan toiseen tuotteeseen, veloitamme uuden postikulun.
Palautettujen tuotteiden hinta hyvitetään valitun maksutavan mukaisesti vähennettynä alkuperäisillä toimituskuluilla. 

 

 

PÄHKINÄNKUORESSA:

Ilmainen Vaihto ja Palautusoikeus 30 vrk paketin vastaanotosta.
Tarkista tilaamasi tuotteet heti ne vastaanotettuasi ja tee palautus/vaihto pikimmiten.
Liitä tuotteen mukana tullut pakkauslista aina palautuksen yhteyteen.
Lähetä tuotteet hyvin pakattuina kuljetusvahinkojen välttämiseksi!
Lisäksi pyydämme huomioimaan, että mikäli asiakas on valinnut jonkin lisämaksullisen toimitustavan (esim. kotiinkuljetus) ja palauttaa lähetyksen/ei nouda tai vastaanota sitä, veloitetaan normaalin toimituskulun ylittävät toimituskulut joka tapauksessa.

Huomioithan, että asiakaspalautuksena lähetetyn lähetyksen kulku on hitaampaa ja sen meille saapumisessa menee keskimäärin 3-5 työpäivää.

Rahapalautukset suoritetaan asiakkaan tilille yleensä 2 viikon kuluttua palautuksen vastaanottamisesta, edellyttäen luonnollisestikin, että tuote täyttää palautukselle asetetut kriteerit.

 

REKLAMAATIO

Mikäli sinulle on toimitettu väärä tai viallinen tuote, ilmoita asiasta viivytyksettä asiakaspalveluumme, joko sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@boutique-loulou.com tai puhelimitse. Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat toisinaan vaurioitua. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissasi heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota sen jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi toimenpiteistä.

 

MUUTA

Kaikki sivujemme hinnat sisältävät ALV 24%.
Emme ole velvollisia toimittamaan loppuunmyytyä mallia kuluttajalle.

Pidätämme oikeuden joissain tapauksissa tilauksen eväämiseen. Tilauksen eväämiseen saattaa johtaa aiempi asiakashistoria esim. tuotteiden palautus käytettyinä, noutamattomat lähetykset,... Myös tilaukset, jotka erinäisistä syistä muuten herättävät epäilyksen tilauksen aitoudesta, saattavat tulla evätyiksi. Tilauksen eväämistapaukset käsitellään aina tapauskohtaisesti.

Pidätämme oikeuden hintojen ja tilaus- ja toimitusehtojen muuttamiseen ilman ennakkoilmoitusta. Muutokset eivät kuitenkaan koske jo vahvistettuja tilauksia. Emme myöskään vastaa mahdollisista virheistä tuote- ja materiaalitiedoissa niiltä osin kuin ne perustuvat valmistajan meille toimittamiin tietoihin.